Angstforeningen
CVR/SE nr.: 26401739
Shop-ikoner: "Luna Blue" fra dryicons.com og "Finance" fra VisualPharm

Betalingsmuligheder i Angstforeningen
Nyeste nummer af AngstAvisen er klar til download
Vis din angst

Fortsæt kun, hvis du er indforstået med dette
Læst mere
Medlemskab og abonnement

Medlemskab, downloader

Som downloader-medlem skal du selv downloade vores medlemsblad AngstAvisen som en pdf-fil. Du modtager en email, så snart der er lagt et nyt blad ud. Emailen indeholder et link til der, hvor du kan hente bladene samt en adgangskode. Som medlem får du også adgang til hjemmesidens medlemssider og du får mulighed for at deltage i vores lokale selvhjælpsgrupper.

Som medlem af Angstforeningen kan du endvidere abonnere på det fine norske tidsskrift Psykisk Helsearbeid til stærkt reduceret pris.
For bestilling af abonnement kan du henvende dig enten på mail: eller på telefon 00 47 24 14 76 70. Man skal så oplyse om medlemsskab af Angstforeningen, navn, adresse og medlemsnummer. Man skal da også oplyse om medlemstilbudet på 30% af det ordinære privatabonnement.

Melder du dig ind den 1. oktober eller senere i ét år gælder kontingentet også for det efterfølgende år.

Vi håber, du har lyst til at give os en gave på 200 kroner (eller derover), da vi skal have samlet minimum 101 gaver af mindst 200 kr. for at opnå godkendelse iht. Ligningslovens §8A. Denne godkendelse betyder at gavegivere kan trække gaver fra i skat. Desuden betyder godkendelsen, at vi har mulighed for at få refunderet en stor del af vores købsmoms.

Fradragsregler for gaver
Der kan opnås fuldt fradrag for gaver op til 16.300 kr./år.
Du kan ikke trække dit medlemskontingent fra i skat.

Hvis du støtter flere organisationer, kan du lægge beløbene sammen og trække alt over 1 kr. fra. Det maksimale årlige fradrag er 16.300 kr.

Ægtefæller har ret til at benytte hver deres fradrag.

Ovennævnte fradragsregler gælder også for firmadonationer.

Hvis du ikke ønsker at foretage betalinger via netbutikken, så har vi både en bankkonto i Danske Bank og et gironummer:

• registreringsnummer 1551, kontonummer 60049424
  • girokonto: 60049424
Befinder du dig uden for Danmarks grænser, skal du bruge vores IBAN og SWIFT kode:
  • IBAN DK5230000060049424
  • Swift DABADKKK

Endelig kan du anvende Mobile Pay: 42928412 / Tilføj kommentar: GAVE + navn

Jo mere opbakning og støtte vi får, jo mere kan vi som forening gøre for at bedre forholdene for mennesker, der lider af angst.

DKK 250

HJÆLP! Vi mangler
gaver á 200 kr. inden udgangen af 2019

HjerteSkru på gavometeret, støt vores arbejde og hjælp os ned på 0, så vi kan bevare retten til at modtage gaver, som kan trækkes fra i skat. Og så vi kan få købemoms retur.
Vi takker for dit bidrag!
Bliv medlem af Angstforeningen
Støt vores indsats og nyd godt af medlemsfordelene.

Medlemskab koster kr. 250 årligt for downloadere af medlemsbladet. Vil du have bladet med posten, er kontingentet på kr. 300 årligt.

Læs mere Læs mere
Angstforeningens forum
Panic App
App til panikangste